Pääkuva
Etusivu

Voimassa 10.05.2022 alkaen

Yleistä

NHK-Keskus Oy, y-tunnus: 0831277–0, osoite: Lautatarhankatu 3, 13110 Hämeenlinna: myy tuotteita yrityksille sekä täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.


Verkkokaupan asiakkuus

Tilatakseen tuotteita verkkokaupasta yritysasiakkaan tulee ilmoittaa: yrityksen ja yrityksen edustajan nimi ja asema yrityksessä, Y-tunnus, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja muut tarpeelliset vaaditut tiedot. Yksityishenkilön tulee ilmoittaa: koko nimi, henkilötunnus, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja muut tarpeelliset vaaditut tiedot.

Verkkokauppaa koskevan tietosuojaselosteeseen ja evästekäytäntöihin voi tutustua osoitteessa https://www.nhk.fi/yritys/tietosuojaselosteet/

NHK-Keskus Oy varaa oikeuden olla hyväksymästä asiakkuutta ja kieltäytyä toimittamasta tuotteita asiakkaalle.


Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Mikäli verkkokaupassa ilmoitettu hinta on kirjoitusvirheen tai vastaavan johdosta selkeästi ilmoitettu väärin, ei hinta sido NHK-Keskus Oy:tä.


Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus), valitusta toimitustavasta ja toimituspaikasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.


Tilaaminen

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen.


Maksaminen

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.


Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2

Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä

http://www.paytrail.com


Maksutavat

Alla mainitut maksutavat kuuluvat Paytrailin palveluun:

  • Kotimaisten pankkien verkkomaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
  • Lasku- ja osamaksupalvelu: Joustoraha
  • Korttimaksaminen: Visa, Mastercard
  • Mobiilimaksaminen: MobilePay


Jousto lasku ja osamaksu ehdot

Jousto lasku ja osamaksu on Aurajoki Nordic Oy:n tarjoama kotimainen luotto, jonka ehdot löytyvät osoitteessa www.jousto.com/jouston-sopimusehdot.


Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.


Toimitustapa

Toimitamme tilaukset pakettina, rahtina tai toimitustavaksi voi valita noudon keskusvarastoltamme Hämeenlinnasta.


Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen noin 2-5 arkipäivää. Mahdollisista viivästyksistä ilmoitamme teille viipymättä viivästyksestä tiedon saatuamme.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Mikäli ette ota toimitusta vastaan sovittuna aikana, ja siitä aiheutuu meille ylimääräisiä kuljetus-, varastointi-, tai muita kustannuksia, olette velvollisia korvaamaan tällaiset vahingot.


Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta. Muilla kuin kuluttajilla ei ole tuotteiden palautus- tai peruutusoikeutta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.

Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.


Palautusosoitteemme:

NHK-Keskus Oy

Asiakaspalautus

Lautatarhankatu 3

13110 Hämeenlinna

03-628 661

asiakaspalvelu@nhk.fi



Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa toimituksesta Asiakaspalveluumme, niin sovimme, miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä. Jos ette ilmoita poikkeamista tai vahingoista, tuotteen katsotaan tulleen toimitetuksi sopimuksen mukaisesti.


Takuu

Mikäli tuotteeseen liittyy valmistajan antama takuu, siitä ilmoitetaan tuotetiedoissa. Takuu ei rajoita kuluttajansuojalaissa tarkoitettua myyjän virhevastuuta kuluttaja-asiakkaiden osalta. Valmistajan mahdollisesti antaman takuun lisäksi mitään muuta takuuta ei anneta. [Takuuehdot ja soveltuva takuuaika löytyvät käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta.] Takuuehtoihin saattaa sisältyä rajoituksia. Takuu ei esimerkiksi kata tilanteita, joissa tuotteen virheellisyys tai rikkoutuminen on aiheutunut esimerkiksi tuotteen vääränlaisesta käsittelystä tai muusta asiakkaan vastuulla olevasta seikasta.


Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

asiakaspalvelu@nhk.fi

03 628 661

Asiakaspalvelumme palvelee maanantaista perjantaihin klo 08–16.


Vastuunrajoitus

NHK-Keskus Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Verkkokaupan toiminta voi keskeytyä NHK-Keskus Oy:stä riippumattomista syistä. NHK-Keskus Oy ei voi taata jatkuvaa, häiriötöntä tai turvattua verkkokauppaan pääsyä ja käyttöä. Verkkokauppa tarjotaan ”sellaisena kuin se on”, ”siten kuin käytettävissä” ja kaikkine virheineen.


Sovellettava laki ja erimielisyydet

Sopimukseen sovelletaan Suomen lakia sen lainvalintasääntöjä lukuun ottamatta.

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensi sijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttajalla on lisäksi mahdollisuus käyttää myös Euroopan komission ylläpitämää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia, ODR:ää (http://ec.europa.eu/odr). Kuluttaja voi edelleen viedä riita-asian käsiteltäväksi NHK-Keskus Oy:n kotipaikan käräjäoikeuteen tai sen Suomessa sijaitsevan kotipaikan käräjäoikeuteen, jonka tuomiopiirissä hänellä on kotipaikka. Muiden kuin kuluttajien osalta mahdolliset riidat ratkaistaan Kanta-Hämeen käräjäoikeudessa.


Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

NHK-Keskus Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

NHK-Keskus Oy noudattaa kulloinkin voimassa olevaa tietosuojalainsäädäntöä ja yhtiön nettisivuilta löytyvää tietosuojaselostetta käsitellessään henkilötietoja.


Kaupasta

Sivustolta

NHK-Keskus Oy on vuonna 1990 perustettu perheyritys. NHK-Keskus Oy tunnetaan korkealaatuisista
tuotemerkeistä ja alan kehittyneimmistä menetelmistä, jotka ovat avain edulliseen ja laadukkaaseen rehuun sekä tehokkaaseen kotieläintuotantoon. NHK-Keskus Oy kehittää jatkuvasti uusia menetelmiä rehunkorjuun ja maidontuotannon tehostamiseen.

NHK-Keskus Oy:llä on laaja varaosa- ja huoltoverkosto koko Suomessa, näin varmistetaan loppukäyttäjän palvelu myös pitkälle tulevaisuuteen.

Lue lisää nhk.fi sivustolta ›